Eerste hulp bij horeca-problemen

Naast onze reserverings-app bieden wij samen met onze gecertificeerde partners op vele gebieden diensten aan. Zo helpen wij horeca-ondernemers groeien en hun doelen te bereiken. Bekijk hieronder op welke vlakken wij jou kunnen ondersteunen en vraag een gratis offerte aan.

Bekijk alle diensten

Website op maat

Wil jij - ook online - goed voor de dag komen? Vernieuw samen met ons je website. Wij zorgen voor een verbluffende uitstraling en een betere vindbaarheid. Je gasten zijn gegarandeerd onder de indruk.

Foto's en film

Heeft je beeldmateriaal een upgrade nodig? Of het nou gaat om sfeerbeelden, een commercial, of een training-video voor nieuw personeel, onze experts weten precies hoe zij jouw idee vertalen naar beelden

Gastvrijheidstraining

Is je personeel leergierig genoeg om haar gastvriendelijkheid naar een hoger niveau te tillen? Gasten zullen genieten van de professionele behandeling. Onze gastvrijheids-experts leren je personeel de kneepjes van het vak.

Huisstijl en branding

Wil je jouw visie nog beter overbrengen op je doelgroep? Zorg dat je verhaal en uitstraling samenkomen. Het eerste wat gasten immers zien is de uitstraling. Ons branding team  maakt van jouw ideeën werkelijkheid.

Software op maat

Ben je weinig bekend in de software maar wil je wel meegaan met de tijd? Onze experts kunnen processen voor je automatiseren of systemen aan elkaar koppelen. Dit helpt jouw onderneming gegarandeerd verder.

Marketing advies

Wil je meer naamsbekendheid genereren? Onze marketing adviseurs zetten jouw bedrijf op de kaart. Door een kritische blik vergroten ze jouw marktaandeel en marktwaarde.

Horecapersoneel

Extra handjes nodig? Wij kunnen je op korte termijn vakbekwaam personeel bieden. Jij zoekt, wij vinden.

De reserverings-app gespecialiseerd in gastcontact.

Alles wat jij nodig hebt om stressloos te werken. Nu in één overzichtelijke app. Een waardevol gastenboek, handige agenda voor jouw reserveringen en nog veel meer. Vraag nu een gratis demo aan en kom erachter hoe jouw restaurant hiervan kan profiteren.
Sebastien Maerman
Ribhouse Texas
|| Blije klant

Ribhouse Texas

"Reserveringen schreven we op in een grote agenda, die, vol stond met geklieder en aan elkaar plakte door het overmatige gebruik van typex. Dat is nu wel anders. Een klik op de knop en een compleet overzicht staat op het beeldscherm."

Valentijn Bergers
The Lemon Tree
|| Blije klant

The Lemon Tree

"Als je hebt gegeten en de deur uitloopt, stuurt het systeem je automatisch nog een bedankberichtje. Daarin wordt direct om feedback gevraagd. Zo ben je de eventuele negatieve recensies voor - die tegenwoordig razendsnel online wordt geslingerd."

Joep Kleijs
Restaurant ACE
|| Blije klant

Restaurant ACE

"Als gasten reserveren kunnen ze nu direct de optie champagne en oesters aanvinken. Zo verkopen we meer, nog voordat de gasten in huis zijn en verdient het systeem zichzelf terug.”